petek, 18. februar 2011

POŽRI TO ŽIVO ŽABO!

A poznate to psihološko foro z živo žabo? Kje sem že slišala zanjo … aja, na nekem predavanju o obvladovanju časa par let nazaj. Ta žaba je tudi vse, kar sem odnesla iz tega predavanja. Teorija izhaja iz predpostavke, da bi morali ljudje imeti občutek za nujnost, ki pa naj bi bila osnova zato, da smo v življenju uspešni. Zato so izumili metodo, ki se ji strokovno reče Pojej živo žabo! Torej, soočimo se z opravkom, ki ga najbolj odlašamo in poskrbimo, da ga s seznama opravil prečrtamo že zjutraj. Vse lepo in prav, dokler ostanemo pri teoriji. Saj veste, iz teorije v prakso pa je težje …

Vsa taka in podobna predavanja so me vedno popolnoma prevzela. Še isti čas, ko sem slišala za to živo žabo, mi je v možganih zasvetila tista pametna žarnica in sklenila sem, da je prišel čas za spremembe. »Ja, točno tako. To metodo bom uporabljala tudi jaz in moje življenje bo boljše,« so bile moje misli. Pa ta živa žaba sploh ni edina stvar, za katero sem se odločila, da jo »posvojim«. Tako je še z milijonom drugimi stvarmi, ki jih slišim ali preberem. Milijon teorij, milijon metod, milijon orodij … ki pa si takega poimenovanja sploh ne zaslužijo. To so navadni nasveti kvazi strokovnjakov, ki svetujejo naokoli in so za te puhlice tudi mastno plačani. Praktično pa ne povedo nič novega. Isto »sranje« zapakirajo v drugo »pakovanje«, ga servirajo na moderen način s psihološkimi primesmi, ga naredijo pametnejšega z nekaj tujkami … in … taram … nastane nekaj, kar ljudem spreminja življenja. Izboljšuje življenja. Yes, right! Kakodane, še posebej, če je večina poslušalcev takih, kot sem sama. Saj veste, sliši se tako lepo, čez dan ali dva na te prečudovite nasvete že napol pozabimo, ko pridemo do trenutka popolne implementacije v prakso, pa so že dejansko pozabljeni. In prav je tako! Dovolj imam teh nasvetov, ki nas dnevno bombardirajo z vseh strani. Jej tako, telovadi tako, dnevni plan naredi tako, na wc pojdi takrat in takrat, ne pozabi na tistih 100 vitaminov na dan, žličko tistega pripravka, pa 10 minut jutranje telovadbe … in še … to je zdravo, tega pa ne jej in BLA BLA BLA BLA.

Saj ne rečem, da je včasih fino, da nam svetujejo in da nekatere nasvete iz raznih predavanj, člankov in zapisov tudi upoštevamo. Kar želim povedati je to, da je teh nasvetov PREVEČ. Če bi sprejela vse »pametne« nasvete, ki jih poberem naokoli, bi se lahko npr. 24 ur na dan ukvarjala le s svojim prehranjevanjem. Pa še nekaj me moti pri vseh teh nasvetih … Kar je danes IN, bo tako ali tako jutri OUT. Torej? A ni najbolje, da poslušamo svojo zdravo pamet, pri pomembnejših odločitvah pa se opiramo na nasvete prijateljev in tistih, ki jim v življenju zaupamo, ne pa popolnim tujcem, ki nas niti ne poznajo?!

Se še spomnite tiste žive žabe iz začetka zgodbe? Se bojim, da imam v tem trenutku v svojem življenju več takih živih žab za pogoltnit. Tako na hitro bi rekla, da so tri in to take, precej velike. Ne samo male žabice, ampak žabe velikanke. In veste, katera je moja največja? Tista, ki mi po glavi skače že kar nekaj časa in je še kar ne morem požret … moja diploma. Diploma, ki je še ni. Je ni, ampak bo morala biti in to v kratkem. Samo kaj … dajte, povejte mi, kdo pa hoče za zajtrk požret živo žabo velikanko?! Pa tudi če je to zdravo. Pa tudi če je to moderno. Pa tudi če bi tak zajtrk odpravljal gube in nas pomlajeval za 5 let? A bi jo vi dejansko požrli? Ne hvala, jaz je že ne bi. Raje pojem rogljiček in spijem zeleni čaj namesto tiste zelene žabe. Ja, ja, sarkazem … samo, saj vem, kje je bistvo. Bistvo je, soočiti se z neprijetnimi stvarmi čim prej in jih tudi odpraviti. 
Že že, samo ta primerjava z živo žabo mi je pa tako prismojena, da se bom raje držala kar tistega starega pregovora, ki pravi: »ZGRABI BIKA ZA ROGE!«

In točno to bom storila. Osredotočila bom svoj miselni tok na to svojo diplomo in jo že enkrat začela pisat! 

1 komentar:

  1. Žabe;)Žive žabe je treba pojesti zjutraj ja. Kakor koli že, stvari, ki se jih izogibamo in so nam neprijetne, je potrebno obdelati čim prej. Naj bo torej včasih na jedilniku žaba namesto rogljička. Ni tako hudo, verjemi!

    OdgovoriIzbriši