nedelja, 28. avgust 2011

KAKO ŠIT PESEM LAHKO POSTANE ODLIČNA!

Justin Bieber res ni nekdo, ki bi spadal na seznam glasbe, ki jo poslušam. Se spomnite tiste njegove pesmi z naslovom Baby? Čisto posiljevanje ušes (in oči, če gledamo spot). Vedno znova se je ta pesem nekje vrtela. Ne vem, če je sploh možno, da je še kdo ni slišal. Čeprav NEHOTE! To je tale (saj ni vredna, da jo nalimam tukaj).

Prejšnji teden sem na Youtubu iskala neko staro pesem in slučajno naletela na odlično cover verzijo v izvedbi Julie Nunes. Ker mi je bila tako zelo všeč, sem poslušala še nekaj njenih drugih predelav in vse so zelo dobre. Punca snema svoje cover verzije različnih pesmi  in jih objavlja na spletu. Igra ukulele in ne vem še koliko drugih inštrumentov (ljubim ukulele … res, ta zvok obožujem). Pa še zabavna je. Vsak njen izdelek je neke vrste glasbena videosmešnica.
In tako, ko sem malo brskala in poslušala, kaj vse je že predelala, sem naletela tudi na Bibrovo zgoraj omenjeno pesem. Baby, ta pesem je postala poslušljiva! Pa kaj poslušljiva, ta pesem je noro dobra. Pesem, ki je totalen podn v originalni verziji je postala čisto drugačna, ko jo je v roke vzela Julia Nunes. Poglejte in poslušajte:

Tiste kuhalnice sekajo :)

Poleg predelav ima Julia tudi že svoj prvi album, drugi pa je nekje na poti.

JULIA NUNES. Zapomnite si to ime. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar