ponedeljek, 22. avgust 2011

ODVISNIK JE DOMA

Vsi znaki kažejo na to, da sem odvisnik od interneta. Nisem zdržala brez. Niti en sam samcat teden nisem zdržala brez neta. Tale tedenski dopust sem nameravala preživeti v popolni izolaciji od interneta, pa je sedaj še kako očitno, da ta moja briljantna ideja o odrekanju ni obrodila sadov. Eh, eh. 

Res je, da na morju nisem imela neposrednega dostopa do interneta in to dejstvo je na začetku nakazovalo, da bo dopust minil vsaj v znamenju prisilne odklopljenosti. Prisilna, ampak izbirna abstinenca od interneta. Kljub temu da sem vedela, da imam par posrednih možnosti dostopa (kaj naj rečem … hvalabogu za wireless), sem vseeno vztrajala na tem, da interneta ne potrebujem. Le zakaj si ne bi spočila in se čisto odklopila od vsakdanjika? No, ni mi uspelo. Ob prvi priložnosti sem smuknila v avto in se odpeljala na območje javnega dostopa do brezžičnega neta.

Drugače nisem tiste vrste odvisnik, ki cele dneve preživi na računalniku in netu, sem pa definitivno odvisnik v smislu nenehne dostopnosti do neta. Ko ga potrebujem, je vedno tam zame, da mi pomaga. Obožujem ta neprestani dostop do vseh virov informacij, glasbe, linkov, novic, blogov in vsega ostalega. In ker je vedno tam, ko ga potrebujem, sem totalno razvajena.
Tako sem bila prejšnji teden na morju in kar naenkrat sem se težko znašla. Ne da sem pogrešala surfanje kot tako. Pogrešala sem informacije. Kadar se mi v glavi porodi kakšno vprašanje (in to je dostikrat) enostavno vprašam ata Googla in midva skupaj vedno najdeva odgovore na vsa še tako komplicirana vprašanja. Ata Google ve (skoraj) vse. Skupaj širiva obzorja in iščeva, dokler ne najdeva. Vendar Google ve vse ob eni pomembni predpostavki – t.j. da nismo totalni imbecili za sestavljanje PRAVIH ključnih besed. Glede na človeške izkušnje pa je žal marsikdo te vrste imbecil, ki enostavno ne ve, kaj vtipkati v tisto belo okence preden stisne gumb Najdi. Ideja - morda bi morali imeti tečaje, kjer bi ljudi učili producirati prave ključne besede. To je neke vrste možganska umetnost, ki jo marsikdo ne obvlada.

Res je, da je dopustniški teden minil ob krepko okrnjenem internetnem dostopu, vendar pa ni minil po prvotnih načrtih ostati in preživeti brez njega. Iz tega sledi samo tale nauk: »Tako je. Sem internetni odvisnik 24/7.«

Nekdo, ki ga zelo dobro poznam pa je še kako navajen na odsotnost internetne povezave, saj tam, kjer živi še vedno niso uspeli pridobiti lastnega internetnega priključka. Pa sploh ne živi bogu za nogo, samo tista centrala (ali karkoli že je) v kraju  je menda polna in tako se vsak dan muči z mobilnim počasnim in OMEJENIM internetom. Grozovito. Draga moja prijateljica, sicer vem, da ste primorani živeti v takšni brezinternetni situaciji, vendar te kljub temu občudujem! Zares. Saj vidiš mene – jaz odvisnik od hitrega, neomejenega in vedno dostopnega neta ne zdržim niti en teden brez. 

Sedaj pa zopet doma in on-line :) 

P.S. Tudi tiste pobožne želje, da bom na dopustu pisala, se niso uresničile. Samo zdej sem čisto "back to reality" in tudi že pišem. 

2 komentarja:

  1. Pozdravljeni,
    moje ime je Boštjan in sem interneti odvisnež :D
    Čisto se strinjzam z zgoraj povedanim....a si slišala za informacijsko dieto ? Točno to ko praviš da moreš biti na tekočem...zadnjič sem nekje bral nek članek o tem, da kako so se lotili..dnevi brez mobitelov, računačnikov in TV itd...Naj bi se šlo zato, da imamo že čist preveč informacij v glavi oz da hočemo biti non stop v stiku in kontaktu z vsem...bi jo rabil tudi jaz :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe,
    kaj če bi ustanovili društvo anonimnih internetnih odvisnežev? Čeprav zdej nismo več tako zelo anonimni :)Pa bi bli vsi na tej informacijski dieti (uf, te diete)in bi se medsebojno spodbujali. Imenovali bi se kar DIO (Društvo internetnih odvisnikov). Bi kdo pristopil, ste za? :D

    OdgovoriIzbriši