sreda, 20. april 2011

OGLAS NA OGLAS

Teh reklam je na TV-ju čedalje več ... naj gre za RTV ali pa komercialne postaje. Vse več jih je. Ampak kar se količine in dolžine reklam tiče pa definitivno vse rekorde podre "najboljši šou vseh časov" Slovenija ima talent. Reklame vrtijo vsakih 15 minut. Brez heca, sem štopala. 
Torej ta oddaja ponavadi traja tam okoli ure in pol. Reklame se vmes zavrtijo nekje od 5 do 6 krat. Za bruhat no. Sej vem, da rabijo denar, samo to pa je tumač. Če bo šlo tako naprej, bodo kmalu oddaje in reklame v razmerju 1 : 1. Pa naj bo "prime time" in velika gledanost ... in posledično ogromne količine keša. Samo te konstantne (in ponavadi glupe) reklame mene totalno znervirajo in zredijo (ti vmesni postanki so še idealni za obisk hladilnika ali omare s prigrizki:). Ali pa me celo odvrnejo od gledanja, saj se spravim med temi dolgimi in predvsem dolgočasnimi reklamami počet kaj drugega, potem pa že pozabim, da sem sploh kaj gledala. Škoda, ker ni več takih reklam, ki si jih človek vsaj z veseljem ogleda, jim prisluhne ali se jim nasmeji. 
Tista nova reklama za Always mi je všeč: "Vse tip top! Pete, šminka in lak, vse tip top in ves dan bo naš ... pa ne moj. Čisto vsak dan je tvoj, če je Always s teboj ..." Hehe, a ni lušna?
Mobitel pa ima več takih finih reklam z zares dobro glasbo. Zadnja taka je zopet povzročila, da sem guglala in guglala vse dokler nisem našla tega komada iz njihove tanove reklame. Gre za komad skupine z imenom The Naked and Famous. Naslov pesmi je Punching in a dream. Dejstvo, da ga moja playlista predvaja znova in znova, dokazuje, kako zelo odličen mi je. Prijetno poslušanje tudi vam :)


2 komentarja:

  1. super si opravila delo namesto mene :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja, teb je tut všeč ta komad al ti grejo samo reklame na živce? :)

    OdgovoriIzbriši