torek, 24. januar 2012

SOMEBODY THAT I USED TO KNOW

So pesmi, ki so v originalu najboljše in so pesmi, ki zažarijo šele v priredbi. Taka je tudi pesem Somebody that I used to know, ki jo v originalu izvaja Gotye. Kdo je to, nimam pojma. Baje neki avstralski glasbeni ustvarjalec in pevec. Ravno včeraj so to pesem kritizirali na nekem radiu. Čisto nepotrebno, ker pesem JE zelo dobra - to je dejstvo, le pravi ljudje so jo morali "sfrizirati". In če bi ti glasbeni radijski "strokovnjaki" slišali to pesem v izvedbi skupine Walk of the Earth, se mi zdi, da bi bili v precejšnji zadregi zaradi svojega poprejšnjega pluvanja. Saj niti original ni tako slab, ni pa tako vrhunski, kot je cover verzija te pesmi od omenjene skupine Walk off the Earth skupaj z blondino Sarah Blackwood. To Youtube bando spremljam že kar nekaj časa in njihove priredbe me čisto naježijo. Tudi Sarah Blackwood kot solo avtorica je izjemna. In prijazna. Nekoč sem ji poslala sporočilo z nekaj pohvalami in vprašanji, kje se jo da kaj slišati in že naslednji dan mi je odgovorila. Tega nisem pričakovala. 
Zasloveli so s svojimi video objavami na Youtubu, vendar do objave pesmi Somebody that I used to know pravzaprav niso bili tako zelo slavni. Šele ta priredba jih je izstrelila v orbito skorajšnjega uspeha in slave. V slabih 20ih dneh ima njihov video že več kot 36 milijonov ogledov, kar je menda fenomenalno, če ne vesoljsko za skoraj prej nepoznane ljudi. Pojavljajo se v televizijskih šovih, dobivajo ponudbe za snemanje plošč itd. Res me veseli, da jim je končno uspel ta preboj med prave glasbenike. Morda pa se bodo od zdaj naprej ukvarjali le z glasbo in tako navduševali naša ušesa. Vsaj moji apetiti so ob njihovih youtube objavah popolnoma potešeni.

Walk off the Earth & Sarah Blackwood

In še original:                                             Gotye & Kimbra

Jaz vem, kateri mi je bolj všeč :) Vi pa presodite sami ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar