sreda, 11. maj 2011

ČRTA POD 1. POLFINALNIM EVROVIZIJSKIM VEČEROM

Če sem že napovedovala, je sedaj prav, da potegnem črto pod prvim evrovizijskim polfinalom in povem, kakšne so moje misli sedaj, ko sem vse pesmi videla in slišala tudi v živo.
Tako na splošno sem bila nad pesmimi in nastopi zelo razočarana. Tisti izvajalci, ki so imeli solidne glasovne sposobnosti so imeli žal slabe pesmi in tudi obratno – tisti, ki so imeli solidne pesmi so bili glasovno šibkejši.

1. POLJSKA: Magdalena Tul – Jestem
Beda, čeprav so me njene vokalne sposobnosti celo presenetile.
2. NORVEŠKA : Stella Mwangi – Haba Haba
V svojih vedeževaskih poskusih sem Stelli prisodila finale, pa ne na podlagi lastnih občutij, temveč izključno zato, ker sem menila, da bo gledalcem všeč zaradi teh afriških ritmov. Pa sem se očitno zmotila.
3. ALBANIJA: Aurela Gace – Feel the Passion
Še vedno NE. Pesem, ki se popolnoma izgubi. Menda Aurela živi v New Yorku; na njenem neprefinjenem stilu in frizuri se ji to žal ne pozna.
4. ARMENIJA: Emmy – Boom Boom
Trpljenje za ušesa. Moj bog, to je v živo zvenelo kot neke vrste mučenje. In preveč izvenkontekstnega cirkusa na odru.
5. TURČIJA: Yüksek Sadakat – Live it up
Sem pa res mislila, da jih bodo gledalci poslali naprej. Njihov nastop pa mi ni bil prav nič všeč. Preveč temačen in zelen.
6. SRBIJA: Nina – Čaroban
Kot sem napovedala, jo bomo gledali tudi v soboto. Čeprav retro, je bila deklina res med najbolj normalno oblečenimi in skuliranimi. Pa tudi pesem – večkrat kot jo slišim – raje jo imam.
7. RUSIJA: Alexey Vorobyov – Get You
Rus je dokazal mojo prvo večjo zmoto. Če sem še pred kratkim trdila, da me ruski fantiči nikoli ne prevzamejo, je Alexeyu tokrat uspelo. Tip je srčkan s tisto svojo blondtno frizurco.
8. ŠVICA: Anna Rossinelli – In love for a while
Meni najboljša pesem večera, pa tudi sama intepretacija je bila odlična – taka, ki jo z veseljem poslušaš in zraven ne trepetaš, da ji bo vsak hip zmanjkalo glasu. Le obleka … tista čudna rdeča obleka jo postara.
9. GRUZIJA: Eldrine – One more day
Ko jo večkrat slišiš, ni tako slab komad, vendar za moje pojme preveč dretja in preveč čudno-vesoljskih kostumov na odru.
10. FINSKA: Paradise Oskar – Da Da Dam
Naj mu bo. Kot sem že zadnjič napisala, mi je sama skladba zelo dobra. Vendar … še vedno glupo besedilo, ki pa mu ga oprostim, ker je očitno fantič tako glasbo kot besede spisal sam. Pesem lepa, besedilo zaostaja za časom kakšnih 10 let, njegova odrska oprava pa me ni prepričala. Le kje je staknil tisto srajco?
11. MALTA: Glen Vella – One life
Sama morda niti ne bi opazila, me je pa prijateljica spomnila na to, da je ta tip isti kot Suarezov fantič iz Ugly Betty. Manjkala mu je samo še mavrična zastava (čeprav je očiten tudi brez nje).
12. SAN MARINO: Senit – Stand by
Še vedno samo pozabljiva. In tista ženska, obleka in glas … nič posebnega.
13. HRVAŠKA: Daria Kinzer – Celebrate
Evo ga – dokaz, da so Hrvatje s tem, da so na ESC poslali tole štanco in Dario praktično storili samomor. V finalu jih ne bomo videli, edina stvar, ki me je pri nastopu fascinirala pa je njeno hitro preoblačenje. Morda veščina, ki bi si jo želela obvladati, saj sem sama prava počasnela.
14. ISLANDIJA:  Sjónni's Friends – Coming home
Največje presenečenje, ki je prišlo v finale. Zame vsaj. 
15. MADŽARSKA: Kati Wolf – What about my dream
In največje razočaranje večera! Kam hudiča sem tiščala glavo, ko sem menila, da bi lahko bila Madžarska letošnja zmagovalka. Moj bog, ne! Tega si ne zasluži. Če je pesem dobra v posneti verziji ob gledanju videospota, pa je v živo izzvenela. Kati se je matrala s svojim glasom, fušala in povsem pokvarila komad. O njeni turkizno-metuljski obleki, grozovitem prstanu in še grozovitejši pričeski ne bom izgubljala besed. Pa tista 2 zobotrebca namesto nog … ojoj, je res to komu lahko všeč? Z nastopom in interpretacijo največja poraženka.
16. PORTUGALSKA: Homens da Luta – Luta e alegria
Kot sem rekla – notranje fore v jeziku, ki jih ostala Evropa ne razume, pač ne morejo zapalit. Še danes ne vem, kaj so sploh počeli na odru.
17. LITVA: Evelina Sašenko – C'est ma vie
Ne bi jo pričakovala v finalu, morda jo je rešila strokovna žirija.
18. AZERBAJDŽAN: Ell & Nikki – Running Scared
Dobra pesmica, soliden nastop in pričakovano v finalu, kjer si zasluži biti.
19. GRČIJA: Loucas Yiorkas feat. Stereo Mike – Watch my dance
Zgrožena, da je šel v finale. Vse kar ima Grčija letos je postaven mladec, na katerem se oko z veseljem zadrži. Ušesa pa ne. Škoda, ker res ni zaplesal striptiza.

Napovedala sem, da bodo v finale šli: Madžarska, Švica, Turčija, Finska, Azerbajdžan, Armenija, Srbija, Hrvaška, Rusija in Norveška.
Moje napovedi so bile 60-odstotno uspešne, kar je najverjetneje precej večji odstotek uspešnosti vseh vedeževalcev skupaj! Pravilno sem v finale poslala: Srbijo, Azerbajdžan, Švico, Madžarsko, Finsko in Rusijo. Sama bi tja (po prvotnih napovedih) poslala še Turke, Armence, Hrvate in Norvežane, ki so že odšli kuči pjevajuči. Namesto njih pa bodo finale videli: Litva, Gruzija, Islandija in Grčija.

Prvi in tudi slabši polfinale je za nami, jutri pa DAN D, ko se bo končno pokazalo, če smo zreli za FINALE!

Ni komentarjev:

Objavite komentar