petek, 20. maj 2011

UVERTURA V PISANJE DIPLOME

Požiram odlično knjigo! In ne, žal to ni gradivo za diplomo. Si želim, da bi bilo študijsko gradivo, z vsem srcem si želim, da bi ga lahko prebirala tako hitro, kot sem prebrala zadnjo zgodbo. Vendar mi ne smete zameriti, vsi potrebujemo oddih, morda je moj samo malo daljši. Pa po naravi sem počasnela. Ter tudi lenivec. Kljub temu z diplomo napredujem. Sicer počasi, pa vseeno so koraki že narejeni, gradivo zbrano in sedaj sledi psihična predpriprava za študiranje več kot 2000 strani obsegajočega angleškega gradiva, ki je samo uvod v pisanje. Veliko? Ja, meni je ogromno. Ravno zato sem si včeraj in danes vzela čas za bralni intro ter prebrala 2 knjigi. Dve knjigi, ista zgodba, saj gre za nadaljevanje. Odlična zgodba, še boljši stil pisanja. Ko bi vsaj jaz kdaj tako pisala. Tako zelo intenzivno, zanimivo, čustveno, nagajivo, inteligentno in začinjeno s pravo mero humorja, cinizma in ironije. Ko bi vsaj. Ne, ne diplomo; moje blogovske izlive si želim pisati tako.

Vas zanima naslov knjige? Vam povem, tudi če vas ne, saj je zgodba pristala na mojem seznamu »Priporoči ostalim«. Knjiga je bila zapisana na mojem lističu za izposojo kar nekaj časa, pa ni našla poti do mojega doma. Do predvčerajšnjim, ko sem po naključju našla ta listek in si knjigo še isti dan izposodila. Do včeraj niti nisem vedela, da obstaja nadaljevanje. Po kratkem brskanju sem vendarle ugotovila, da ta prečudovita zgodba še ni dobila svojega epiloga ter si globoko oddahnila ter še isto uro tekla v knjižnico po drugi del. Ter ga tudi takoj prebrala. Naslov prvega dela je Proti severnemu vetru, drugega pa Vsakih sedem valov (avtor Daniel Glattauer). Ne bom vam izdala niti drobca zgodbe, če vas slučajno zanima, jo enostavno preberite. Verjemite, ne bo vam vzela veliko časa. Odlična je in vredna vsake bralne minute. In tako zelo zanimiva, da sem med branjem kar požirala besede in v naglici kakšno tudi izpustila. Vse v želji, da izvem več, več in še več. Zato tako intenzivno in hitro branje.

Dolžna sem še obrazložitev »bralnega intro-ja«. No, saj vem, kaj si mislite - le kaj ima diploma zveze z njenim branjem knjig! Pa ima. Zato, da si dokažem, kako hitro lahko berem (če želim) in da je možno, povsem realno možno, 578 strani prebrati v dveh dneh (skupaj morda le 5 ur branja). Morda bo to dejstvo delovalo kot spodbuda, morda pa res iščem samo opravičilo/izgovor. Upam na prvo, je pa povsem možno in realno, da se zgodi slednje. Branje zanimive zgodbe ni in nikoli ne more biti enako branju dolgočasne in suhoparne študijske literature. Kako si želim, da bi lahko tistih 2000 strani nadomestila z branjem takih knjig, kot je Proti severnemu vetru. In kako si želim, da bi bila diploma že končno za mano … torej je sedaj čas za delo, od neštudijskih knjig pa se sedaj do nadaljnjega poslavljam. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar