petek, 3. junij 2011

SOVRAŽIM PF!

Počasi sem začela prežvekovati še eno izmed tistih ogabnih »živih žab«. Če je diploma št. 1 že v zagonu, pa ta »živa žaba« predstavlja še zadnji dolg s faksa št. 2 pred diplomo št. 2. Ah, komplicirano ... če povem razumljivo pa je takole: imam za naredit še en (zadnji) izpit in za dokončati 2 diplomi (ker delam dva faksa).

Ta zadnji izpit … to so poslovne finance. V vseh teh letih študija in ob kopici izpitov, ki so že za mano, mi do teh poslovnih financ na EF v LJ še noben izpit ni predstavljal kakšnih prav posebnih težav. 
Grozovito! Cel čas se sprašujem, kje tiči razlog, da teh poslovnih financ enostavno NE razumem in pika. Je v meni ali izvira od zunaj? Pa nisem počasne pameti. Matematiko obožujem in razumem, ostale »računarske« predmete tudi, ampak te finance me pa že prav spravljajo v depresijo. Saj teorija še malo gre, pri nalogah pa se vse konča.

Kakorkoli že … upam, da mi uspe ter da bo živa žaba – poslovne finance – čez dobra dva tedna požrta in prebavljena!

Z zagotovostjo pa lahko trdim naslednje: sovražim poslovne finance!

Ni komentarjev:

Objavite komentar