četrtek, 1. september 2011

DILEMA: MORSKI PES VS. DELFIN

Dober teden nazaj sem objavila blog z naslovom Tudi pri Krku opazili morskega psa. Blog o morskem psu oz. o plavuti, ki sem jo čisto po naključju fotografirala na morju, si je prebralo kar precejšnje število obiskovalcev. Predstavljam si, da je bila velika večina skeptičnih, ali gre res za plavut morskega psa. Morda je večina mislila, da gre za delfina, morda pa sploh da ne gre za živo bitje. Ali pa je celo kdo pomislil, da sem malo zmešana in da je fotografija sigurno fotomontaža.

Kaj si ljudje mislijo o meni, mi niti ni tako zelo pomembno, mi pa tista čudna plavut enostavno ni dala spati. Če česa ne vem ali ne razumem, se ne ustavim kar tako in preprosto pozabim. Ne. Prav je, da raziskujem dalje ter da vsaj poskušam priti do poštenega zaključka oz. razumevanja. Prižgala sem žarnico nad svojo bučo in razmišljala, kaj lahko še storim …

Če jaz nisem strokovnjak ne za delfine niti za morske pse niti za ostala morska bitja, pa sigurno nekje je nekdo, ki se spozna na te reči. Malo brskanja in iskanja po spletu in kmalu sem našla: MORSKA BIOLOŠKA POSTAJA PIRAN. Dela sem imela za dobrih 10 minut – da sem našla postajo, človeka, ki je strokovnjak na tem področju ter da sem mu napisala mail s priloženo fotografijo plavuti.

In danes sem z Morske biološke postaje Piran prejela naslednji odgovor glede dileme morski pes vs. delfin: »Glede na fotografijo je vedno težko biti povsem prepričan, a vendar bi jaz rekel, da gre najverjetneje za morskega psa. Delfini imajo namreč res srpasto plavut, medtem ko, vsaj meni se zdi, da ima ta pravokoten zadnji rob. Za katero vrsto bi šlo, pa se ne bi upal komentirati.«

Sama se popolnoma strinjam z odgovorom in še vedno trdim, da to delfin NI. Bi se prej strinjala, da gre morda za bojo kot pa za delfina.

Tako. Na tej točki jaz končujem svoje raziskovanje. To sem dolgovala sebi, vsem skeptikom & laikom. Končna razsodba pa je še vedno vaša …


P. S. Če pa morda tale blog bere kakšen pravi strokovnjak s tega področja, pa lepo prosim, da izrazi svoje mnenje. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar