sobota, 10. september 2011

KULINARIČNI UŽITEK

Sem prava sladkosnedka. Čokolada je moja največja droga, četudi se drugih sladkarij ravno ne branim. Se pa zgodi zelo redko, da so moje brbončice popolnoma zadovoljene in srečne. No, ta teden so bile. In sicer je za to »kriv« borovničev sufle z jogurtovim sorbetom. Z eno besedo BOŽANSKO!

Se vam kaj cedijo sline? 


Tole  mojstrovino so ustvarili v gostilni Krištof v Predosljah. V tej gostilni sem bila prvič in sigurno jo bom še obiskala. Odlična hrana, ambient, zgodba, prijetnost, prijaznost, domišljija in ustvarjalnost so besede, s katerimi bi jo lahko opisala. Kljub slednjim preprosto ni mogoče ubesedičiti moč tega izjemnega doživetja. To je potrebno izkusiti/pokusiti.

Saj veste, da sem bolj kot k pohvalam nagnjena k kritiziranju, saj me redko katera stvar zadovolji in izpolni moja pričakovanja. Tokrat namenjam vse svoje pohvale in lepe besede gostilni Krištof. Odlični ste in še vas obiščem! Končno ena vrhunska gurmanska gostilna, ki ne ponuja samo hrane, ampak popolno zgodbo in doživetje!

Ni komentarjev:

Objavite komentar