sobota, 19. marec 2011

NOSTALGIRAM in BENTIM

Veste kaj?! Meni ta 40-dnevni post NE gre. Očitno je čokolada predobra, v meni pa premalo volje. Pa ne samo to, tudi diploma – moja prva živa žaba – mi ne gre. Preklet zakurn'k, kot bi rekel Vratovinc.
Saj veste, kdo je Vratovinc? Tisti mesar iz risanke Jajo in Pajo, kjer je glavni car legendarni dedek Bedenko? Postanem kar nostalgična, ko se spomnim, kakšne dobre risanke smo imeli včasih. Poleg te, so risanke mojega otroštva še Banananjam, He-man, Supermedo, Palček Smuk, Vili Gaga, Mali leteči medvedki, Šolenčki, Buš Buš, Tomažek iz svetilnika, Medvedek Uhec, Jakec in čarobna lučka … pa še kakšna bi se našla, pa se zdajle ne spomnim. Te so bile meni res ljube. A sploh še delajo tako dobre risanke? Edina novejša risanka, ki mi je všeč, je Bacek Jon.
Tole sta Pajo in Jajo:

»Če bi petelin zjutraj ne zapel, bi še vsi drnjohali kot Trnuljčica, čeprav dedek Bedenko, upokojeni marinar, o sebi pravi, da ima tako rahel spanec kot na barki … Pa dedek Bedenko? Ta povsem z marinarsko razsodnostjo: »Meni naglo vstajanje ne dene dobro, kar pa je glavno, moram o vsem še malo podkožno razmisliti.« Ali ga slišite, kako globoko premišljuje?«

Popolnoma se strinjam z dedkom Bedenkom. Tudi meni naglo vstajanje ne dene dobro in podkožno razmišljanje mi ni tuje. Ah, kako rada razmišljam. Podkožno razmišljam o diplomi, namesto z odprtimi očmi pred računalnikom. Ampak saj bo … samo nisem še čist padla notr. Sem pa ugotovila, da je pisanje tegale bloga ena super reč. Tako lahko pišem o stvareh, o katerih me sprašujejo sorodniki in bližnji in jih tako sproti seznanjam z aktualnimi pripetljaji v mojem življenju. Saj veste, da mi ni potrebno 100krat razlagati enih in istih reči. Zadnje časa vse zanima moja diploma. Torej, dragi moji … pisanje bloga in preučevanje starih risank mi gre zaenkrat bolje od pisanja diplome. Ko bo kaj novega, vas obvestim … do takrat me ne zasipajte z enimi in istimi vprašanji.

Naprej o risankah. Tale mi je bila tudi posebno pri srcu. Celo knjigice o Šolenčkih so obstajale. Slovenske sinhronizacije nisem našla, se pa spomnim Švedre, Čarlija in Nadškornja Škripa.


Preklet zakurn'k, kljub temu bo treba enkrat to diplomo dokončat! 

1 komentar: