petek, 10. februar 2012

NOV KONJIČEK

Kakšen teden teden nazaj sem odšla v navaden ustaljen šoping po hrano v Hofer. Saj vsi poznate te diskontne trgovine, kot so Hofer, Lidl, Eurospin itd. Ko teh trgovin še nisem poznala, sem bila zelo skeptična do nakupovanja česarkoli v takih trgovinah. Ker je vse ceneje, človek po logiki sklepa, da je tam tudi roba bolj ali manj zanič. Potem pa sem umaknila svoje predsodke ob stran in počasi začela opravljati manjše nakupe, ob tem pregledovala police in vsakič, ko sem se vrnila v Lidl ali Hofer, kupila kaj več, da sprobam. Nakupovalni vozički so bili čedalje bolj polni, račun pa se niti ni drastično povečeval. Iz takih trgovin vedno prideš presenečen, ko odpelješ cel kup stvari, nizek račun pa te pozitivno preseneti. Če bi iz kakšne »normalne« sosedove trgovine odpeljala toliko robe, bi plačala … ogromno! Kaj pa danes dobiš v trgovini za 50 EUR? Nič pametnega. Najprej misliš, da si s tistimi akcijami in popusti, ki jih imajo, boga za jajca prijel, ko pa prideš domov, pa ugotoviš, da z nakupljenim hladilnika žal že ne moreš napolniti.

Kaj kmalu po začetnih obiskih diskontnih trgovin, so ti prerastli v stalno nakupovanje v le-teh. Me prav nič ne moti, če v teh trgovinah ni glasbe (tako imajo nižje stroške) in da blagajničarke na en, dva, tri spravijo čez blagajno vso tisto blago … to gre tako hitro, da niti ne utegneš zmetati stvari v vrečke in nazaj v voziček. Te trgovine so se mi prav priljubile in sedaj že točno vem, po kaj grem tja oz. kaj je v kateri dobro in poceni. Tudi zelenjavo se splača kupovati tam. Prvič je res poceni, drugič imajo zadosti izbire in tretjič je tudi kakovostno gledano boljša od tiste v »navadnih« trgovinah. Kakovostno mislim s tem, da ni solata napol uvela in gnila. Ker ne rabimo se slepit, škropljena in slaba za zdravje je tako v diskontnih trgovinah kot v kakšnem Mercatorju ali kje drugje. Mi je pa všeč, da imajo tudi nekaj bio sadja in zelenjave, ki tudi ni tako pregrešno drago. Pa samo bog ve, če je res bio ali ne, tako kot drugje. Kar človek ne pridela sam, je pač vedno pod vprašajem glede resničnega porekla in kakovosti. 

Poleg hrane pa imajo v diskontnih trgovinah tudi druge izdelke. Vem, da sem enkrat za 11 EUR v Hoferju kupila kao »tevice« in ene kao »birkenštok«, ki pa so mi bile veliko bolj udobne od vseh tistih originalnih modelov, ki sem jih preizkusila. Pa športne pripomočke (uteži, žoga, podloga za telovadbo) in še veliko takih stvari nabavim, ko jih zasledim v njihovih reklamah. Je pa res, da te stvari, ki jih imajo samo občasno, zelo hitro poidejo in se je potrebno kar zgodaj zagrebsti, če hočeš priti do svojega izbranega izdelka. Za povšter s pirinimi luščinami, ki povsod drugod stane tam od 20 do 30 EUR, sem odštela 13 EUR. Zares dobre in uporabne stvari se lahko dobi za majhne denarce. Še en primer se spomnim: softshell jakno s kapuco sem dobila za 20 EUR! Kje je še tako poceni?!

Zadnjič, ko sem šla v tak ustaljen šoping po hrano, sem čisto po naključju s kotičkom očesa zaznala sliko svetilnika. Pobližje pogledam, kaj to pravzaprav je in vidim, da so puzzle. Sestavljanka s 1000-imi koščki v velikosti 70 x 50 cm. Slučajno so bile na vrhu skladovnice te puzzle z motivom pokrajine s svetilnikom in priznam, da če ne bi moji možgani zaznali tistega svetilnika, bi odšla mimo tistih puzzlov po hitrem postopku. Tako pa sem obstala. Zaradi svetilnika. Obožujem svetilnike. Če bi lahko, bi takoj imela svojega (poznate katerega, ki se poceni prodaja?). Klinc, če že nisem zadela na lotu vseh tistih milijonov, da bi si ga kupila, sem si rekla, si bom kupila pa vsaj to sliko. Jo bom že sestavila, čeprav priznam, da nisem še nikoli v življenju sestavljala takšne sestavljanke s tako majhnimi koščki. Še za tiste otroške z velikimi koščki nisem bila ravno nadarjena. Ampak svetilnik je dobra motivacija in menda mi bo že uspelo! Potem sem še preverila ceno in ne boste verjeli, koliko so stale te puzzle! 4,99 EUR! Ko sem to videla, sem si rekla: »Tudi, če jih nikoli do konca ne sestavim, se jih splača kupit! Če drugega ne, bom imela sliko svetilnika s škatle«. Predstave o tem, koliko so v povprečju vredne take puzzle nisem niti imela, so se mi pa zdele te izjemno poceni. In sem jih kupila. Kasneje sem po internetu brskala za drugimi tako velikimi sestavljankami in cene so se vrtele tam okoli 20 EUR. Toliko pa že ne bi dala za njih. A so moje puzzle kaj slabše, ker so tako poceni ali kje je fora? Slabše vsekakor niso, kažejo pa ti veliki cenovni razponi med trgovinami, kakšne marže trgovine nabijajo na svoje izdelke!

In čeprav me je sprva pri sestavljanki navduševal le svetilnik, sem potem čisto padla notr, sestavljanje mi je šlo čedalje boljše in kar nisem mogla nehat sestavljat. Te puzzle sicer še niso dokončane, pa vendarle že razmišljam, da bi si omislila še kakšne. Navsezadnje mislim, da sem odkrila svoj novi konjiček … ne avto, hobi!  :) 


Svetilnik se že vidi!

Ni komentarjev:

Objavite komentar