nedelja, 26. februar 2012

TO, BO TO!

Juhej! EMA za EVO BOTO in Verjamem! Že v Verjamem v Verjamem sem pisala, da mi je ta štiklc daleč najbolj všečen in prisrčna Eva je s svojim odličnim nastopom to samo še potrdila. Svoje delo je opravila celo nad mojimi pričakovanji. Ni dvoma, ta kombinacija je EDINA prava izbira in fino je, da jo je prepoznala tako komisija kot tudi Slovenija. Čeprav priznam naglas … klovnesi Prusnički sta me pozitivno presenetili s Konichiwa. Še bolj kot onidve pa me preseneča ta hitro gre v ušesa japonska prismuknjena pesmica. Kar mrmram si jo, podzavestno. Všeč mi je in ne bi mi bilo hudo, če bi zmagala. Ampak Evrosong je svoja dva letošnja dvojčka norčka že dobil in naj najprej onadva odskačeta svoje.

Bo to, res to? Kako je že rekel Slakonja? sLOVEnia will win! In če bomo verjeli v Verjamem, bo morda verjela tudi Evropa … in potem Bo To, res to!


Ni komentarjev:

Objavite komentar