četrtek, 21. julij 2011

LETI, LETI ... LAPTOP

Moj 5 let in pol star prenosnik HP Compaq nx6125 je dokončno izdihnil. Zaradi pomanjkanja prostora na C disku, sem se odločila, da ga skušam s formatiranjem reanimirati, vendar je oživljanje spodletelo. 
Že par let je imel moj prenosnik težave s stikom kabla, ki ga polni in ga je včasih zaznal, pa spet ne, pa zopet ja in tako menjaje sem bila priključena na elektriko ali baterijo. Nekako je šlo. Sedaj pa je očitno izdihnila tudi baterija, saj se enostavno noče več polniti in kot da jo sploh ne zazna. Posledica tega je, da se mi prenosnik konstantno izključuje. In tako je delo na njen onemogočeno! Niti Windowsa ne morem več inštalirati, ker se med inštalacijo po petkrat izključi. 

Od bednega prenosnika (ki sploh ni bil poceni, se pa je stalno kvaril in slabo služil) se bomo poslovili v petek, 22. julija 2011, ob 20. uri, ko ga bom zabrisala skozi okno!!!

Če ima kdo do "prenosnikovega pogreba" še kakšen nasvet, ki bi morda lahko pomagal k njegovi čudežni obuditvi, kar na dan z njim.


Ni komentarjev:

Objavite komentar