ponedeljek, 3. oktober 2011

LAS VEGAS - SVET V MALEM

Dragi moji, stanje se počasi izboljšuje. Je bolje, pa potem spet malo slabše ... odvisno od tablet, vendar gre navzgor. Upam, da ne govorim prehitro, saj v nobenem momentu ne morem vedeti, kako bom naslednjo sekundo, se pa držim in skušam iztržiti iz te nerodne in neumne situacije največ. 


Danes sem dan preživela v Las Vegasu. S tableti, s termalnimi obkladki, ki sem si jih nabavila, in pomočjo prijateljev sem videla vsaj malo te glavne ulice STRIP, kjer se lahko znajdemo v Parizu, Egiptu, Benetkah ... res svet v malem. 


Tudi malo smo "šopingirali" po outletih in če drugega ne, sem si kupila povsem nove vijolično-bele vzorčaste ALL STARKE. Moja tolažba za vse ostalo, kar ne bom utegnila pogledati. Zdajle sem si privoščila še kratek počitek v bazenu, da sem sprostila hrbtne mišice. Ker pa še ni tako zelo pozno, nameravam še hitro v kazino zapraviti kakšen dolar ali dva. 

Današnji ples fontan pred hotelom Bellagio na ulici Strip



Se beremo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar